خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین؛

خدمت رسانی ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی قزوین در مسیر پیاده روی اربعین به عزاداران حسینی 

خدمت رسانی ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی قزوین در مسیر پیاده روی اربعین به عزاداران حسینی 
سرهنگ صادقپور گفت: فعالیت ۳۵ گروه جهادی به منظور خدمت بی منت جهادگران به زائران مسیر پیاده روی اربعین پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۶۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

قزوین_ به گزارش بسیج، عشق و محبت به مردم که نمودار محبت به پروردگار است، زمانی که بر روح آدمی حاکم می‌گردد و با ایمان و اعتقاد به خداوند در می آمیزد، انسانی خدمتگزار و پرتلاش می‌سازد که هیچ‌گاه از خدمت به دیگران غفلت نمی‌ورزد همچنان که به فرموده رسول خدا(ص)، مسلمانی غیر از خدمت به برادران مسلم و اهتمام در رفع مشکلات آنان نیست.(کلینی،۱۳۹۳،ص۳۳۷).

 

گروه های جهادی، با حضور چنین انسان هایی وارسته، پا گرفته و به ظهور رسیده است. امروز عرصه جهاد و خدمت جهادگر، دیگر مختص داخل مرزهای ایران اسلامی نیست بلکه جهادگران در اقدامی جهادی، برای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)، در اجتماع جهانی اربعین حضور دارند و صحنه های ماندگاری را به ثبت می رسانند.

 

استان قزوین نیز با توجه به سابقه طولانی در اجرای اقدامات و خدمات جهادی، امسال نیز همچون سال های گذشته گروه های جهادی خود را عازم عرصه جهانی پیاده روی اربعین کرده است.

 

۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور خدمت رسانی به عزاداران حسینی در پیاده روی اربعین حضور دارند

 

سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگ. با خبرنگار بسیج با اشاره به حضور گروه های جهادی در پیاده روی بیان کرد: ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

 

وی گفت: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی برای ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

 

صادقپور افزود: فعالیت ۳۵ گروه جهادی به منظور خدمت بی منت جهادگران به زائران مسیر پیاده روی اربعین پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: این گروه ها از تمام نواحی استان قزوین هم در کرمانشاه و هم در مسیر اربعین حسینی در کشور عراق مستقر هستند.

 

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: در سازماندهی گروهای جهادی دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی‌ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی امر خدمت‌رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار